Удосконалення методичних основ формування довіри в маркетинговій діяльності компанії

  • L.V. Bazaliieva Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
Ключові слова: взаємовідносини, довіра, маркетинг довіри, маркетинг взаємовідносин, маркетингова діяльність компанії

Анотація

У статті розглянуто теоретичні та методичні аспек-ти формування довірчих відносин між економічними агентами. Ідентифіковано джерела отримання вигод від використання довіри у взаєминах, запропонований підхід до визначення структури процесу формування довірчих відносин, який склада-ється з стадій і дає можливість враховувати особливості учас-ників взаємовідносин.

Посилання

1. Блом Р. Социальный капитал доверия и менедже-риальные стратегии. / Р. Блом, Х. Мелин, А. Сарно, И. Сарно // Мир России. – 2005. – С. 2-6.

2. Годин С. Доверительный маркетинг / С. Годин. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2004. – 246 с.

3. Ляско А.К. Проблема доверия в социально-экономи-ческой теории: Монография. / А.К. Ляско. – М.: Изд-во ИЭ РАН, 2004. – 189 с.

4. Маркетинг доверия: теоретические парадигмы по-вышения эффективности взаимодействия рыночных структур / [Статья опубликована в монографии «Стратегии развития инструментов коммерции. Раздел 5.3»]. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2010. – С. 325-338.

5. Морган Р.М. Теория приверженности и доверия в маркетинге взаимоотношений / Р.М. Морган, Ш.Д. Хант // Российский журнал менеджмента. – 2004. – Т. 2. – № 2.

6. Наумов В.Н. Маркетинг доверия: теория, стратегии, практика / В.Н. Наумов // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2010. – № 2 (86). –С. 98-108.

7. О`Шонесси Дж. Конкурентный маркетинг: страте-гический подход. / Дж. О`Шонесси. – СПб.: Питер, 2002. – 864 с.

8. Трапкова А.В. Социальный капитал: теория и прак-тика. Доверие в российском малом и среднем биз-несе / А.В. Трапкова // Общественные науки и совре-менность. – 2004. – № 4. – С. 36-48.

9. Ушаков Д.Н. Толковый словарь русского языка [Электронный ресурс] // Словари. – Режим доступа: http://ushakovdictionary.ru/. – Название с экрана.

10. Christopher M., Payne A., Ballantyne D. 1991. Relationship Marketing: Bringing Quality, Customer Service and Marketing Together. Butterworth-Heinemann: Oxford. Cox A. 2004.
Опубліковано
2016-05-30
Як цитувати
Bazaliieva, L. (2016). Удосконалення методичних основ формування довіри в маркетинговій діяльності компанії. Розвиток методів управління та господарювання на транспорті, (2(55), 88-100. вилучено із https://daemmt.odesa.ua/index.php/daemmt/article/view/40