Удосконалення методичних основ формування довіри в маркетинговій діяльності компанії
Анотація
У статті розглянуто теоретичні та методичні аспек-ти формування довірчих відносин між економічними агентами. Ідентифіковано джерела отримання вигод від використання довіри у взаєминах, запропонований підхід до визначення структури процесу формування довірчих відносин, який склада-ється з стадій і дає можливість враховувати особливості учас-ників взаємовідносин.
Посилання
2. Годин С. Доверительный маркетинг / С. Годин. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2004. – 246 с.
3. Ляско А.К. Проблема доверия в социально-экономи-ческой теории: Монография. / А.К. Ляско. – М.: Изд-во ИЭ РАН, 2004. – 189 с.
4. Маркетинг доверия: теоретические парадигмы по-вышения эффективности взаимодействия рыночных структур / [Статья опубликована в монографии «Стратегии развития инструментов коммерции. Раздел 5.3»]. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2010. – С. 325-338.
5. Морган Р.М. Теория приверженности и доверия в маркетинге взаимоотношений / Р.М. Морган, Ш.Д. Хант // Российский журнал менеджмента. – 2004. – Т. 2. – № 2.
6. Наумов В.Н. Маркетинг доверия: теория, стратегии, практика / В.Н. Наумов // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2010. – № 2 (86). –С. 98-108.
7. О`Шонесси Дж. Конкурентный маркетинг: страте-гический подход. / Дж. О`Шонесси. – СПб.: Питер, 2002. – 864 с.
8. Трапкова А.В. Социальный капитал: теория и прак-тика. Доверие в российском малом и среднем биз-несе / А.В. Трапкова // Общественные науки и совре-менность. – 2004. – № 4. – С. 36-48.
9. Ушаков Д.Н. Толковый словарь русского языка [Электронный ресурс] // Словари. – Режим доступа: http://ushakovdictionary.ru/. – Название с экрана.
10. Christopher M., Payne A., Ballantyne D. 1991. Relationship Marketing: Bringing Quality, Customer Service and Marketing Together. Butterworth-Heinemann: Oxford. Cox A. 2004.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.