Аналіз конкурентного середовища в рамках стратегічного планування транспортно-логістичної компанії


  • E.V. Belous
  • Yu.V. Tishinska
Ключові слова: стратегічне планування, транспортно-логістична компанія, ринок контейнерних перевезень

Анотація

У даній статті розглянуто сучасний ринок контейнер- них перевезень в Україні, наведено порівняння за обсягами експорту та імпорту за 2014-2015 роки; також виділені основні учасники ринку, визначено їх слабкі і сильні сторони. На базі проведеного аналізу створена база для розробки стратегії розвитку транспортно-логістичної компанії.

Посилання

1. Utkin Je.A. Strategicheskoe planirovanie / Je.A. Utkin [Strategic Planning]. − M.: JeKMOS, 2008. − 440 p. [in Russian]

2. Lapushinskaja G.K. Planirovanie v uslovijah rynka / G.K.Lapushinskaja, A.N. Petrov [Planning in market conditions]. − M.: Dashkov i Ko, 2003. − 252 p. [in Russian]

3. Assjel' Genri. Marketing: principy i strategija: Uchebnik dlja vuzov / Genri Assel' [Marketing: Principles and Strategy]. − M.: INFRA, 2001. – 804 p.

4. Ljapickaja L.V. Konkurentnyj analiz i marketingovoe issledovanie: sootnoshenie ponjatij i analiticheskih procedur provedenija. [Competitive analysis and marketing research: relations between concepts and analytical procedures]. Electronic document’s access mode: econo-mics.open-mechanics.com.

5. Golubkov E.P. Marketingovye issledovanija: teorija, metodologija i praktika. [Marketing research: theory, methodology and practice]. − M.: Izdatel'stvo «Finpress», 2008. − 416 p.

6. Porter M. Konkurencija: Ucheb. posob. [Competition]. − M.: Vil'jams, 2000. – 495 p.

7. Romanenko S.N. Marketing: uchebnik / S.N.Romanenko [Marketing]. – M.: Izdatel'sko-torgovaja korporacija «Dashkov i Ko», 2006. – 272 p.

8. Lamben Zh-Zh. Strategicheskij marketing. Evropejskaja perspektiva: tr.fr fr./Zh-Zh. Lamben[Strategic marketing: European perspective]. − SPb.: Nauka, 2006. − 589 p.

9. Ansoff I. Novaja korporativnaja strategija. [New corporate strategy]. – SPb.: Piter, 2009. − 416 p.

10. Kotler Filipp. Marketing menedzhment. [Marketing- management]. – SPb.: Piter, 2008. – 702 p.

11. Azoev G.A. Konkurencija: analiz, strategija, praktika [Competition: analysis, strategy, practice]. − M.: Centr jekonomiki i marketinga, 1999. − 263 p.

12. Parahina V.N. Strategicheskij menedzhment/ V.N. Parahina, L.S. Maksimenko, S.V. Panasenko [Strategic management]. − M.: KRONUS, 2011. − 496 p.

13. Ivanova M.B. Snizhenie neopredelennosti harakteristik rynka pri strategicheskom planirovanii v transportno- jekspeditorskoj kompanii // Zhurnal universiteta vodnyh kommunikacij. [Reducing uncertainty in market characteristics for strategic planning in the freight forwarding company]. − 2011. − № 12. −P. 207-215.

14. Kontejnera: analiz gruzopotokov v 2014/2015 godah v razreze nomenklatur [Containers: analysis of traffic flows for the 2014/2015 years in the context of nomenclatures] Electronic document’s access mode: http://cfts.org.ua/analitics.

15. Harchevskaja I.V. Analiz konkurentnoj sredy jekspeditorskih kompanij v sektore kontejnernyh perevozok / I.V. Harchevskaja, S.P. Onishhenko [Competitive environment analysis of the forwarding company in container transport sector] // Tehnologicheskij audit i rezervy proizvodstva. − № 6/3(20), − 2014. – Р. 20-26.

Переглядів анотації: 72
Завантажень PDF: 52
Опубліковано
2015-10-30