Метод економічного обгрунтування створення портового терміналу на основі теорії запасу
Анотація
У статті запропонований метод оцінки економічної доцільності створення або реконструкції портового терміналу, заснований на теорії масового обслуговування і теорії запасів. Портовий термінал при цьому розглядається як деяка багато- канальна обслуговуюча система, в яку поступає пуассоновский потік суден для вивантаження однорідного вантажу.
Вивантажуваний з постійною інтенсивністю вантаж поступає на склад, звідки він вивозиться наземним видом транспорту з постійною інтенсивністю. Для випадку встановленного режиму роботи терміналу, виведена формула для терміну окупності проекту при заданих інвестиціях. Детально розглянуті випадки одного і двох причалів, для яких виведена формула для середнього рівня запасу вантажу на складі. Виведені необ- хідні умови існування режиму роботи терміналу, що встановив- ся. Запропонований в статті підхід застосовний для вирішення аналогічного завдання у разі інших типів перевантажувальних комплексів.
Посилання
2. Postan M.Ya. Ekonomiko-matematicheskie modeli smeshannyh perevozok. − Odessa: Astroprint, 2006. − 376 p. [in Russian].
3. Lapkina I.A. Upravlenie proektami: Teksty lektzij.− Odessa: ONMU, 2002. −131p. [in Russian].
4. Postan M.Ya. Ob odnom metodicheskom podhode k ekonomicheskomu obosnovaniju sozdanija portovogo terminala // Logistika: problemy i resheniya, 2009. − № 6. − Р.56-60. [in Russian].
Переглядів анотації: 66 Завантажень PDF: 49