Метод економічного обгрунтування створення портового терміналу на основі теорії запасу


  • A.V. Gutsul
  • M.Ya. Postan
Ключові слова: портовий термінал, потік суден, вивантаження вантажу, склад, період окупності

Анотація

У статті запропонований метод оцінки економічної доцільності створення або реконструкції портового терміналу, заснований на теорії масового обслуговування і теорії запасів. Портовий термінал при цьому розглядається як деяка багато- канальна обслуговуюча система, в яку поступає пуассоновский потік суден для вивантаження однорідного вантажу.

Вивантажуваний з постійною інтенсивністю вантаж поступає на склад, звідки він вивозиться наземним видом транспорту з постійною інтенсивністю. Для випадку встановленного режиму роботи терміналу, виведена формула для терміну окупності проекту при заданих інвестиціях. Детально розглянуті випадки одного і двох причалів, для яких виведена формула для середнього рівня запасу вантажу на складі. Виведені необ- хідні умови існування режиму роботи терміналу, що встановив- ся. Запропонований в статті підхід застосовний для вирішення аналогічного завдання у разі інших типів перевантажувальних комплексів.

Посилання

1. Voevudskij E.N. Stohasticheskie modeli v proektirovanii i upravlenii dejatel'nost'ju portov / E.N. Voevudskij, M.Ya. Postan. −M.: Transport, 1987. − 318 s. [in Russian].

2. Postan M.Ya. Ekonomiko-matematicheskie modeli smeshannyh perevozok. − Odessa: Astroprint, 2006. − 376 p. [in Russian].

3. Lapkina I.A. Upravlenie proektami: Teksty lektzij.− Odessa: ONMU, 2002. −131p. [in Russian].

4. Postan M.Ya. Ob odnom metodicheskom podhode k ekonomicheskomu obosnovaniju sozdanija portovogo terminala // Logistika: problemy i resheniya, 2009. − № 6. − Р.56-60. [in Russian].

Переглядів анотації: 53
Завантажень PDF: 39
Опубліковано
2015-10-30