Розробка форми зворотнього зв’язку для перевезення вантажів при обслуговуванні клієнтів на залізниці

  • B.O. Tseiko Державний університет інфраструктури та технологій, Київ, Україна
Ключові слова: форма зворотнього зв’язку для перевезення вантажів (ФЗЗПВ), користувач, клієнтоорієнтованість, клієнт, реєстрація в системі

Анотація

Необхідність виявлення способів задоволення нових вимог та вимог клієнтів призводить до наукового та практичного зацікавлення у підвищенні ефективності діяльності підприємств у сфері транспортування вантажів та їх клієнтів, виходячи з впровадження політики, орієнтованої на клієнта. Головна ідея створення форми спілкування для роботи в галузі залізничного транспорту − це залучення існуючих інноваційних інструментів, інструментів, технологій, програм, які успішно працюють в інших частинах людської діяльності. У статті розглянуто питання щодо особливостей розробки форми зворотнього зв’язку для перевезення вантажів при обслуговуванні клієнтів на залізницях України. Розглянуто можливий вигляд сайту форми зворотнього зв’язку, а також питання забезпечення її ефективного функціонування. Розроблено візуальний макет сайту, який може мати Форма зворотнього зв’язку для перевезення вантажів. Сьогодні орієнтація на клієнта є основою ідеології ведення бізнесу у всьому світі через нездатність досягти успіху у сфері перевезення вантажів залізничним транспортом без встановлення повноцінного діалогу з клієнтами. Особливістю форми зворотнього зв'язку для транспортування товарів є те, що в неї закладений модуль маски розпізнавання обличчя. Задача розпізнавання обличь є надзвичайно актуальною, оскільки в порівнянні з іншими засобами ідентифікації особи немає необхідності безпосередньої взаємодії системи і людини. Використання форми зворотнього зв'язку у моделюванні систем, що включають в себе технологію, орієнтовану на клієнта, є можливим завдяки науковотехнічному прогресу, а також вдосконаленню існуючих систем.

Посилання

1. Kirichenko, G.I. (2012). Problematy`ka zastosuvannya informacijny`x texnologij v upravlinni procesamy` dostavky` vantazhu [Problems of Application of Information Technologies in the Management of Cargo Delivery Processes]. Problemy` transportu – Transport Problems, Exp. 9, 17-27 [in Ukrainian].
2. Kirichenko, G.I. (2013). Koncepciya intelektual`noyi transportnoyi sy`stemy` upravlinnya procesamy` dostavky` vantazhu [The Concept of the Intelligent Transport System for the Control of Cargo Delivery Processes]. Zalizny`chny`j transport Ukrayiny` - Railway Transport of Ukraine, Issue 1, 37-40 [in Ukrainian].
3. Kirichenko, G.I. (2015). Intelektual`na sy`stema upravlinnya procesom dostavky` vantazhu [Intelligent system of control of the process of cargo delivery]. Informacijno – keruyuchi sy`stemy` na zalizny`chnomu transporti – Information and control systems in the railway transport, Vip. 5 (114), 3-6 [in Ukrainian].
4. Danko M.I., Butko T.V., Lomotko D.V. & Kozak V.V. (2010). Methodological aspect of formation of criteria for effective management of the railway transport system: Sb. sciences works. - Kharkiv: UkrDazT, V.113, Р. 5-9 [in Ukrainian].
5. Uskov A.A. & Kuzmin A.V. (2004). Intellektualnyie tehnologii upravleniya. Iskusstvennyie neyronnyie seti i nechYotkiaya logika [Intelligent Control Technology. Artificial neural networks and discrete logic]. M: Hot LineTelecom, 143: Il [in Russian].
6. Bondarets, I. M. (2014). Sy`stema rozpiznavannya obly`ch za dopomogoyu 2,5d kamery` [Face Detection System Using 2.5d Camera]. Visny`k Ky`yivs`kogo nacional`nogo universy`tetu. Seriya fizy`ko – matematy`chni nauky` - Bulletin of the Kiev National University. Series of Physics and Mathematics, Vip. 1, 118-121[in Ukrainian].
7. Daijain Kim & Jaewoii Sung. (2009). Automated face analysis: emerging technologies and research. Hershey. New York. 2009 [in English].
8. K. C. Lee. J. Ho. and D. Kriegman (2005). "Acquiring linear subspaces for face recognition under variable lighting." IEEE Trans. Pattern Anal. Mach. IntelL. vol 27. no. 5., 684-698 [in English].
9. Redka, S.I. (2013.) Kliyento-oriyentovanist` yak golovna skladova suchasnoyi innovacijnoyi strategiyi komercijnogo banku na ry`nku bankivs`ky`x poslug Ukrayiny` [Client orientation as the main component of the modern innovative strategy of a commercial bank on the market of banking services of Ukraine ]. Naukovy`j visny`k Poltavs`kogo universy`tetu ekonomiky` i torgivli – Scientific Bulletin of the Poltava University of Economics and Trade, No. 1 (56), 313-317 [in Ukrainian].
10. Podoprigora V.G. & Gerasimova E.A. (2012). Konkurentosposobnost biznesa na osnove klientorientirovannogo podhoda (na primere bankovskogo sektora) [Competitiveness of business on the basis of a client-centered approach (on the example of the banking sector)]. Problemyi sovremennoy ekonomiki – Problems of the modern economy, №3 (43), 157-161 [in Russian]
Опубліковано
2018-09-30
Як цитувати
Tseiko, B. (2018). Розробка форми зворотнього зв’язку для перевезення вантажів при обслуговуванні клієнтів на залізниці. Розвиток методів управління та господарювання на транспорті, (3(64), 107-115. https://doi.org/10.31375/2226-1915-2018-3-107-115