Аналіз досвіду міжнародних студентів за допомогою автоетнографії


  • V. Squires Університет Саскачевана, Саскатун, Канада
  • O. Shakhova Одеський національний морський університет, Одеса, Україна https://orcid.org/0000-0002-9285-4403
Ключові слова: автоетнографія, університет, студенти, освіта, досвід.

Анотація

Навчання за кордоном стає більш популярним з кожним роком. Однак досить часто люди, дотримуючись ідеального образу навчання за кордоном, повністю забувають про несподівані виклики, з якими вони можуть зіткнутися за кордоном і які можуть зробити величезний вплив на їхній досвід. Основна мета цього дослідження – надання інформації про аспекти, які повинні враховувати студенти під час поїздки на навчання до іншої країни.
Основним методом дослідження, який використовується для даної роботи, є автоетнографія – якісний дослідницький підхід, який автор використовує для опису свого власного досвіду в конкретному культурному контексті.
Використовуючи автоетнографію, у даній роботі порівнюється досвід автора як студента за обміном у Державному університеті Фейетвілл у Північній Кароліні, США та в якості стажера в Університеті Саскачевану, Канада. Більш того, огляд літератури та статистика використовуються, щоб забезпечити більш детальний контекст на тему міжнародної освіти. Відповідно до аналізу, який був наданий у статті, дослідження висвітлює сильні сторони та обмеження різних закладів вищої освіти у трьох
країнах та демонструє широту досвіду, який є частиною навчання в різних місцях на місцевому,
національному та міжнародному рівнях.

Біографії авторів

V. Squires, Університет Саскачевана, Саскатун, Канада

професорка

O. Shakhova, Одеський національний морський університет, Одеса, Україна

студентка за спеціальністю «Логістичний менеджмент»

Посилання

1. Lipson, C. (2008). Succeeding as an International Student in the United States and Canada (1st ed.). Chicago: University of Chicago Press.
2. Averett, P., & Soper, D. (2011). Sometimes I Am Afraid: An Autoethnography of Resistance and Compliance. The Qualitative Report, 16(2), 358-376. Retrieved from https://nsuworks.nova.edu/tqr/vol16/iss2/3
3. Bochner, A.P., & Ellis, C. (1996). Talking over ethnography. In C. Ellis & A.P. Bochner (Eds.), Composing Ethnography: Alternative Forms of Qualitative Writing (p.13-45).Walnut Creek, CA: Alta Mira Press.
4. Richardson, Laurel. (2000). Evaluating Ethnography. Qualitative Inquiry - QUAL INQ. 6. 253-255. 10.1177/107780040000600207.
5. Richardson, L. (2000). My Left Hand: Socialization and the Interrupted Life. Qualitative Inquiry, 6(4), 467-473. doi: 10.1177/107780040000600403
6. Ricci, R. (2003). Autoethnographic verse: Nicky’s boy: A life in two worlds. The Qualitative Report, 8(4), 591-597. Retrieved from http://www.nova.edu/ssss/ QR/QR8-4/ricci.pdf
7. Austin, J. and Hickey, A. (2007). Autoethnography and Teacher Development. International Journal of Interdisciplinary Social Sciences, 2 (2). pp. 369-378.
8. Pavlenko, A. (2002). Narrative study: whose story is it anyway? TESOL Quarterly, 36, 213- 218.
9. Pavlenko, A. (2007). Autobiographic narratives as data in applied linguistics. Applied Linguistics, 28, 63-188.
10. Ellis, C. (2004). The ethnographic I: A methodological novel about autoethnography. Walnut Creek, CA: AltaMira Press.
11. Sale, J., & Thielke, S. (2018). Qualitative research is a fundamental scientific process. Journal Of Clinical Epidemiology, 102, 129-133. Doi: 10.1016/j.jclinepi. 2018.04.024
12. Méndez, M. (2013). Autoethnography as a research method: Advantages, limitations and criticisms. Colombian Applied Linguistics Journal, 15(2), 279. Doi: 10.14483/udistrital.jour.calj.2013.2.a09

Переглядів анотації: 98
Завантажень PDF: 150
Опубліковано
2020-03-26